Asistenca

Asistenca Teknike

Dëgjojmë me kujdes çdo shqetësim tuajin dhe i shqyrtojmë ato me profesionalizëm

Në GED Courier dëgjojmë me kujdes çdo shqetësim tuajin dhe i shqyrtojmë ato me profesionalizëm për të ofruar zgjidhje afatgjata dhe në shërbimin tuaj. Ju ftojmë të kontribuoni vazhdimisht që të gjejmë sëbashku zgjidhjet më efiçente dhe të përmirësohemi në vazhdimësi.

Qendra e Asistencës & Suportit do të ofrojë një linjë komunikimi të qartë dhe të dobishme për klientët tanë kudo që ata ndodhen. Për t`ju ofruar një shërbim profesional, korrekt dhe të shpejtë, GED Courier ka vënë në dispozicion kontakte telefonikë dhe adresa elektronike të dedikuara enkas për qendrën e Asistencës & Suportit. Jeni të mirëpritur të na kontaktoni për informacione, problematika, detaje për procesin e likudimit, informacione për tarifat postare dhe shprehje interesi për bashkëpunime, në një nga format e mëposhtme të kontaktit

Shqyrtimi
Ne i japim përparësi dhe vëmendje maksimale çdo ankese/ sugjerimi tuaj me anë të një procesi të thelluar shqyrtues dhe analizues të çdo rasti
Sugjerimi
Çdo sugjerim nga ekipi i Suportit & Asistencës vjen pasi merren në analizë praktikat më të mira shqyrtuese dhe profesionale
Zgjidhja
Zgjidhjet e ofruara nga Qendra e Suportit & Asistencës janë tërësisht transparente dhe në shërbim të përmirësimit të vazhdueshëm të çdo procesi

Telefon & WhatsApp

+355 (0) 69 60 88 333

Telefon & WhatsApp

+355 (0) 69 60 88 333

Oraret e punës

E hënë- E shtunë: 07:00- 24:00
E diela: Pushim

Rrjetet sociale

Na kontaktoni

Në GED Courier besojmë fort se proceset e shërbimeve tona ofrojnë zgjidhjet më të mira për individët dhe krijojnë mundësi rritjeje për bizneset partnere